scripts

В ліцеї відбулось засідання обласної методичної секції викладачів зарубіжної літератури

В рамках засідання обласної методичної секції викладачів зарубіжної літератури викладачем ліцею Галяс Людмилою Іванівною було проведено відкритий урок із зарубіжної літератури: Милорад Павич – “перший письменник третього тисячоліття”. Утілення в оповіданні “Дамаскин”  рис постмодернізму.

 
 

Урок передбачав досягнення наступної мети:

ознайомити учнів із життям і творчістю письменника, 
розкрити особливості його постмодерністського твору; 
розвивати  уміння аналізувати твори постмодернізму, «розшифрувати» їх; 
розширювати кругозір учнів; 
виховувати повагу до літератури, естетичний смак. визначити риси постмодернізму в повіданні «Дамаскин»;
Заняття  побудовано  згідно з вимогами до сучасного уроку (викладач використала усі необхідні елементи уроку). Під час проведення  було використано  відеоматеріали ( презентації «Милорад  Павич. Життя і творчість», «Постмодернізм у мистецтві»; відеоролики «Милорад Павич. Автобіографія», «М.Павич. Декламування поезії»;  уривок із симфонічного твору – кантати  С. Танеєва «Іоан  Дамаскин», тощо.
 
 
 
Викладач зацікавлена в тому, щоб учні отримали якнайбільше знань з теми. Для активізації навчальної діяльності під час уроку використовувалися такі прийоми, як бесіда, коментоване читання, аналіз твору з  елементами  дослідження.
Учні виявили досить високий рівень знання матеріалу,  високу активність на уроці, вільно висловлювали свої думки.
 
 
 
Навчальна, розвиваюча і виховна мета виконувалися у комплексі – запропоновані завдання по одному та разом увібрали в себе всі завдання уроку.
Перевірка та закріплення отриманих знань проводилася за допомогою розгадування літературного кросворду, гри-дослідження .
На уроці використано між предметні зв`язки: географія та історія (карта Сербії, коротка довідка з  історії Сербії ), мовознавство ( прослуховування тексту сербською мовою), художня культура (презентація Постмодернізм у мистецтві (підготував учень 27гр. Пронкевич Максим), музичне мистецтво).
 

Немає коментарів

На платформі Blogger.