Учнівське самоврядування

Голова ради
Самоврядування в ліцеї існує декілька років. Воно здійснюється через роботу Ради учнівського самоврядування. Її склад обирається раз на рік на звітно-виборній конференції кожного навчального року. Кожна група обирає по два представники до Ради і покладає на них обов’язок відстоювати інтереси колективу.

Засідання Ради проходить один раз на місяць та в разі необхідності. Всі засідання протоколюються, а найбільш важливі публікуються.   Безумовно, самоврядування не можливе без підтримки педагогів та майстрів виробничого навчання. В ліцеї створена група педагогів-консультантів, які допомагають органам учнівського самоврядування. Вони ознайомлені з основними матеріалами, що стосуються самоврядування в цілому, намагаються не нав’язувати власну волю, а лише сприяти активності учнів. Активність учнів найбільше проявляється у колективних творчих справах, які збагачують колектив і особистість цінним досвідом, дають кожному змогу виявити і вдосконалити здібності, потреби, ставлення і стосунки.

 Прикладом таких колективних творчих справ є: День знань, 
День профтехосвіти, участь у районній виставці експозицій "Золота осінь”, туристичні походи "Стежками рідного краю”, "
Година поезії” ,загальноліцейна акція до Дня людей похилого віку, Дня боротьби з ВІЛ (СНІДом); Дзвони Чорнобиля, „Голгофа голодної смерті…”,
 конкурсно-розважальні програми „Будьмо знайомі”, „Міс ліцею”, "У вирі двох сердець ”.
 Також з ініціативи ради учнівського самоврядування  в ліцеї проходять щорічні благодійні акції на підтримку онкохворих дітей.    
Найулюбленішою колективною та творчою справою учнів є загально-ліцейний конкурс „Особистість. Подія року”, яка є підсумком роботи всіх членів колективу за навчальний рік. Готуючись до свята, учні разом з викладачами та майстрами виробничого навчання беруть участь в конкурсах, проводять рейтингове опитування за номінаціями:   „Гордість ліцею”, „Таланти ліцею”, „Спортсмен року”.
Голова ради стверджує: « Необхідних знань
і вмінь я набуваю  від педагогів ліцею, які підтримують мої ініціативи та допомагають у роботі. Ми разом плануємо роботу, підводимо підсумки та аналізуємо виконане. Взаємоповага, взаємодопомога, довіра - основні позиції наших стосунків.
Я вважаю, що як майбутні повноправні громадяни, учні потребують стимулюючої участі в ліцейному житті для розвитку їхньої самоповаги та соціальної компетентності.
На мою думку, учнівське самоврядування є школою формування навичок самоврядування, соціальної активності та відповідальності, громадянського виховання учнів, розвитку ініціативної, здатної приймати нестандартні рішення особистості»
У  ДНЗ «Кременецький професійний ліцей» обговорили напрями співпраці учнівського самоврядування та батьківського комітету навчального закладу.
У рамках Всеукраїнського форуму “Батьки і діти” було проведено конференцію на тему: “Пріоритетні напрями співпраці учнівського самоврядування та батьківського  комітету навчального закладу» 
У заході взяли участь  творча група  учнівського самоврядування, представники батьківської громадськості та  дирекція навчального закладу
Під час конференції було розглянуто питання щодо шляхів зміцнення взаємодії батьків, учнів та педагогів у вирішенні актуальних питань розвитку сучасного освітнього простору, виховання  в  учнівської молоді соціально-активної життєвої позиції.
Наприкінці конференції відбулося живе спілкування та обмін творчими  матеріалами для використання у подальшій організації співпраці . 
Учнівське самоврядування Учнівське самоврядування Reviewed by Володимир Трофимлюк on 6.5.14 Rating: 5