Підсумковий відкритий урок з теми: «Виконання етапів підготовки залу до роботи та процесу обслуговування відвідувачів»


У кафе чи ресторані

Допоможе пану й пані

Страв обрати варіант

Пособить офіціант.


Зводити та піднімати престиж ресторану досить важко. Там страви розкішні, різноманітні, інтер’єр модний і яскравий, алкоголь заморський на всі випадки життя, в цілому ж справа - ресторану  підкорювати серця людські. Але ж…  страви та напої  не потраплять  до відвідувачів самостійно. Отож виникає проблема, як всю цю красу підготувати!
Все ж таки є кому за цю складну справу взятися. Хто ж і ще Вас із посмішкою зустріне, за стіл запросить, забаганки ваші вислухає, нагодує, напоїть та ще й поспілкується на будь-яку тему. Так і виходить, що ресторан тримається на плечах стійких офіціантів. Професія ця не з легких, необхідно багато знань та умінь, тому без офіціантів жоден заклад громадського харчування не обійдеться.
Мабуть, справедливим можна вважати вислів: чим гірше готують кухарі, тим професійніше повинні бути офіціанти.
Справжній офіціант повинен володіти широким спектром специфічних знань, починаючи з правил етикету і навиків практичного поводження зі столовим посудом, і закінчуючи розумінням тонкощів психології гостя.
Професія офіціант одна з найдавніших. На фресках єгипетських пірамід зустрічаємо зображення людей, які подають їжу на стіл фараону.
Сьогодні професія стала дуже поширеною, адже жоден ресторан, кафе чи бар не можуть обійтись без офіціанта.
Одним із головних завдань офіціанта є сервірування столу, а це справжнє мистецтво зі своїми правилами і законами, захоплююча робота, де фантазія та творчість може приносити йому справжнє задоволення від своєї професії. Саме такий фахівців навчає ДНЗ «Кременецький професійний ліцей».
22.11.2016 року був проведений підсумковий відкритий урок в групі № 18 «Офіціант, майстер ресторанного обслуговування» майстром Лозинською Тетяною Володимирівною з теми: «Виконання етапів підготовки залу до роботи та процесу обслуговування відвідувачів», де учні закріпили і вдосконалили уміння та навички по даній темі.

Група учнів підготувала зал  до обслуговування гостей комплексним обідом.



Процеси обслуговування комплексного обіду:

- зустріч гостей, супровід до столика;

- подача напоїв;

- подача холодних закусок;

- подача перших страв;

- подача других страв;

- приймання замовлення на чай та каву;

- подача десертів;

- подача гарячих напоїв.



Підсумковий відкритий урок з теми: «Виконання етапів підготовки залу до роботи та процесу обслуговування відвідувачів» Підсумковий відкритий урок з теми: «Виконання етапів підготовки залу до роботи та процесу обслуговування відвідувачів» Reviewed by ДНЗ КПЛ on 22.11.16 Rating: 5

Немає коментарів: