Методична комісія будівельних професій
Основні завдання та напрямки роботи методичної
комісії «Будівельних професій»
Основні завдання:
Ø вдосконалення методичної підготовки викладачів і майстрів виробничого навчання стосовно проведення навчальної та виховної роботи;
Ø активізація самостійної роботи викладачів і майстрів виробничого навчання щодо підвищення своєї кваліфікації;
Ø розвиток творчих здібностей учнів,використання активних форм та методів навчання;
Ø створення умов для відповідного навчання та забезпечення належного рівня пожежної безпеки, травматизму у навчальних кабінетах, лабораторіях, дотримання вимог щодо охорони праці, безпеки життєдіяльності всіма учасниками освітнього процесу;
Ø підвищення рівня професійної майстерності та розвиток творчого потенціалу педагогічних працівників;
Ø покращення стану навчально-виробничого процесу під час підготовки кваліфікованих працівників;
Ø створення умов для впровадження в освітній процес електронних засобів навчання, інтернет ресурсів та ресурсів для змішаного навчання;
Ø надання методичної допомоги в оволодінні інноваційними технологіями навчання, передовим педагогічним досвідом; трансформуванні наукових ідей у практичну діяльність викладачів та майстрів виробничого навчання;
Ø удосконалення матеріально-технічної бази кабінетів, поповнення їх науково-методичними комплексами;
Ø проведення показових занять, майстер-класів відповідно до роботи над науково-методичною проблемою методичної комісії та ліцею;
Ø розробка та видання навчальних, методичних посібників, рекомендацій, наочних засобів навчання.
Шляхи реалізації завдань:
Ø підвищення методичної, інформаційної, загальної культури педагогічних працівників;
Ø сприяння формуванню цифрової грамотності педагогічних працівників;
Ø організація дистанційного та змішаного навчання;
Ø надання практичної, науково-методичної допомоги викладачам і майстрам в/н;
Ø проведення атестації педагогічних працівників відповідно до чинного Типового положення;
Ø запровадження інноваційних підходів до оновлення змісту і форм організації навчально-виробничої діяльності;
Ø створення системи роботи із здібними учнями.
Напрямки діяльності:
Ø організація індивідуальної та групової роботи, наставництво;
Ø організація експериментальної, творчої діяльності, педагогів;
Ø аналіз діяльності, стану навчального процесу; розробка, розгляд робочої навчально-програмної документації та аналіз, внесення коректив, вдосконалення навчально-методичних комплексів зі спец предметів;
Ø апробація нових методик, технологій, технологічного обладнання;
Ø підготовка та проведення професійних та предметних конкурсів;
Ø діагностика педагогічної успішності, розробка процедури підготовки до атестації;
Ø аналіз роботи методичної комісії та планування роботи на новий навчальний рік;
Ø діагностика знань учнів;
Ø підготовка відкритих заходів, презентацій;
Ø розгляд та використання навчально-методичної літератури у навчально-виховному процесі.
Методична проблема над якою працює методична комісія:
«Впровадження нестандартних уроків, як чинників підвищення інтересів до професії»
Склад методичної комісії
Немає коментарів