Впровадження Служби порозуміння у ліцеї

Україна переживає глибоку конфліктну ситуацію,
зумовлену насамперед зовнішніми факторами, але не позбавлену і внутрішніх
суперечностей. Сьогоднішній стан описується термінами «воєнна агресія»,
«анексія частини території», «воєнні дії», «окупація частини території країни»,
«терористична діяльність військових формувань». Конфліктна ситуація в країні
поглиблюється соціальноекономічною кризою, необхідністю термінового
реформування багатьох сфер соціального та економічного життя, ідеологічними
коливаннями еліти і частини населення, інформаційною війною тощо.
Уміння розв’язувати конфлікти ненасильницьким шляхом
є дуже важливим для суспільства, для миробудування. А для цього необхідно
опановувати навички розв’язання конфліктів.
Миробудування – це складний і тривалий процес. Він
починається не з закінченням війни, а набагато раніше і продовжується після
підписання мирної угоди.
Актуальною стає особа медіатора – спеціально
підготовленого посередника у вирішенні конфліктів, який однаково підтримує
обидві сторони та допомагає їм знайти взаємоприйнятне рішення.
Зважаючи вище сказане, за підтримки міжнародної
громадської організації «Ла Страда-Україна» з 02 по 06 грудня 2019 р. у стінах ДНЗ «КПЛ» психологічною службою, до якої
входить заступник директора з НВхР
Шмулик Світлана Петрівна, практичий психолог Боцюк В.С., викладач права Собчук А.В. був
проведений освітній тренінг «Базові навички медіатора/медіаторки в
закладах освіти. Створення та координація діяльності служб порозуміння з числа
учнів/учениць для впровадження медіації за принципом рівний-рівному». У
тренінгу взяли участь 11 учнів різних курсів та вихователь гуртожитку. Барнай
М.П.
Таким чином, у Кременецькому професійному ліцеї офіційно
працює Служба порозуміння медіаторів з числа учнів та учениць.
Немає коментарів