Діагностика індивідуально - психологічних особливостей учнів І курсу
В рамках соціально - психологічного
супроводу учнів першого курсу нашого навчального закладу, практичним психологом
було проведено діагностування індивідуально - психологічних особливостей учнів,
які прийшли до нас навчатися.
Робота проводилась з метою вивчення
атмосфери взаємозв'язків учнів зі своїми батьками, одногрупниками, викладачами,
майстрами в/н, вихователями. Аналізувався рівень трижності дітей під час
воєнного стану.
Вивчалось питання щодо рівня адаптації
учнів, які проживають у гуртожитку.
Також діагностувалися такі явища як:
булінг, зловживання алкоголем, тютюнопалінням, зловживання інтернетом і тд.
Аналіз даної роботи дозволить педагогічному колективу виробити певну стратегію щодо навчально - виховного процесу з учнями І курсу.
Немає коментарів