scripts

Педагогічна рада

26 травня 2022 року у Державному навчальному закладі «Кременецький професійний ліцей»  відбулося засідання Педагогічної ради,  яке розпочалося з традиційного вступного слова директорки ліцею Марії Яськевич. Під час обговорення розглянуто коло питань, що охоплюють як діяльність ліцею в поточному, так і окреслюють перспективи його розвитку в наступному навчальному році.

На особливостях завершення освітнього процесу в ліцеї у 2021/2022 навчальному році, а також про хід профорієнтаційної діяльності педагогічних працівників та початок вступної кампанії у 2022 році акцентувала увагу заступник директора з навчальної роботи Галина Андрієвська.

Заступник директора з навчально-виробничої роботи Віктор Костюченко довів до відома присутніх про вихід і проходження учнів 3 курсу на передвипускну виробничу практику та підготовку до Державної кваліфікаційної атестації.

Відповідно до порядку денного також розглянуто питання  про забезпечення функціонування української мови як державної в освітньому процесі.

Голова методичної комісії філологічних дисциплін Галина Вальчук доповіла, що українська мова у нашому навчальному закладі є мовою повсякденного спілкування педагогічних працівників, учнів та їх батьків.

Усі учасники освітнього процесу дотримуються єдиного мовного режиму як на уроках, так і в позаурочний час. Кількість учнів, які охоплені українською мовою навчання, становить 100%. Викладання базових дисциплін державною мовою здійснюється на належному рівні. Українською мовою проводяться засідання педагогічної ради, наради, семінари, збори колективу, друкуються тексти оголошень і повідомлень, плакатів та виховних заходів.

В ході педагогічної ради розглянули також питання Шляхи та резерви підвищення якості освіти з професії «Зварник» на базі НПЦ. Викладач спецдисциплін Володимир Щіпський наголосив, що педагогічний працівник закладу професійної (професійно-технічної) освіти більше не може дозволити собі бути просто знавцем свого предмета, професії.

Він повинен мати високий рівень володіння цифровими технологіями для формування інтерактивного освітнього контенту, вибору сучасних форм моніторингу набутих компетентностей і оцінювання здобувачів освіти. Відкриття центру в нашому закладі  дозволяє застосовувати інноваційні виробничі технології у навчально-виробничому процесі та підвищувати рівень професійної підготовки учнів. Головним завданням центру, як осередка професій зварювального напрямку, є навчально-виробнича діяльність, для створення конкурентоспроможного робітника.

Останнім питанням порядку денного було ознайомлення учасників педагогічної ради з станом викладання  предмета «Захист України». Викладачі предмета Михайло Федоринчик та Надія Волянюк у своїх доповідях наголосили, що військово-патріотичне виховання є складовою національно-патріотичного виховання, особливо в часи воєнної загрози стає пріоритетом національно-патріотичного виховання.

Його зміст визначається національними інтересами України та покликаний забезпечити активну участь громадян у збереженні її безпеки від зовнішньої загрози.

Сьогодні, як ніколи, необхідні нові підходи щодо формування свідомості нинішнього покоління юнаків та дівчат. Саме військово-патріотичне виховання орієнтоване на формування у зростаючої особистості готовності до захисту Української держави, розвиток бажання здобувати військові професії, проходити службу в Збройних Силах України як особливому виді державної служби.

Немає коментарів

На платформі Blogger.