Методична комісія класних керівників, майстрів в/н та вихователів
«Формування ціннісних орієнтацій учнівської молоді
як основи життєвих компетентностей»
1. Удосконалення науково-педагогічної підготовки класних керівників, майстрів в/н і вихователів.
2. Вивчення та впровадження у практику роботи досягнень педагогічної науки і передового досвіду.
3. Виховання культури поведінки здобувачів освіти, попередження правопорушень. Робота класного керівника щодо формування позитивних якостей особистості, практичного розвитку її інтересів і потреб.
4. Спрямувати роботу класного керівника для формування спільної програми дій ліцею і сім'ї у становленні юної особистості
5. Вивчення нормативних документів і рекомендацій щодо вдосконалення виховної роботи з учнями.
6. Вивчення і аналіз результатів виховної роботи з учнями.
Робота педагогічних працівників ліцею
спрямована на:
- Формування в учнівських колективах престижності
праці, підвищення ролі робітничих професій, розуміння їхнього значення в
особистісному розвитку та місце у соціально-економічному розвитку держави;
- Збереження національної культури,
традицій та звичаїв народів, що проживають в Україні, підтримку почуття
національної самосвідомості у поєднанні з розумінням місця і ролі свого народу
і країни в розвитку світової культури;
- Розвиток творчих можливостей і
здібностей учнів;
- Виховання в учнів орієнтації на здоровий
спосіб життя;
- Розвиток конкретних інтелектуальних,
вольових, емоційних, фізичних здібностей та якостей вихованців;
- Виховання особистості в колективі;
формування умінь налагоджувати взаємодію, співпрацю, вміння дипломатично
виходити з конфліктних ситуацій;
- Використання можливостей учнівського
самоврядування у вихованні активної соціальної позиції учнів, розвитку їх
уміння брати на себе відповідальність за прийняті рішення;
- Впровадження сучасних виховних
систем у педагогічну практику
- Підвищення рівня фахової майстерності
класних керівників, майстрів в\н та
вихователів;
- Подолання й попередження виникнення
труднощів у виховній роботі;
- Опанування педагогічними працівниками нових
форм та методів виховної роботи та практичне їх застосування;
- Вивчення та узагальнення передового
досвіду класних керівників;
- Тісна взаємодія з батьками з метою
безперервного та систематичного формування навиків поведінки;
- Створення системи виховної роботи
спрямованої на створення в ліцеї сприятливих умов для розвитку, саморозвитку і
розкриття особистості учнів;
- Створення відповідних умов для формування і
розвитку високоінтелектуальної свідомої особистості з громадянською позицією,
яка готова до конкурентного обрання свого місця в житті на основі обраного
профілю роботи.
- Посилення індивідуальної роботу з дітьми, схильними до правопорушень.
Немає коментарів